به نیاز تهران خوش آمدید

عیب یابی مایکروویو زانوسی

عیب یابی یکی از مهمترین و کاربردی ترین مواردی است که به کمک آن میتوانید به خوبی مشکل پیش آمده برای لوازم خانگی خود را شناسایی کنید و اقدام به رفع آن مشکل نمایید.
در این مقاله ما به روش عیب یابی ماشین لباسشویی زانوسی ، یخچال ساید بای ساید زانوسی و تعمیر مایکروویو زانوسی میپردازیم امیدوارم که برای شما مفید واقع شود با ما همراه باشید.

عیب یابی مایکروویو زانوسی :

عیب یابی مایکروویو زانوسی یکی از مواردی است که شما باید به آن مسلط باشید تا در هنگام بروز هرگونه مشکلی بتوانید اقدام به شناسایی مشکل و رفع آن نمایید یا حتی تعمیر مایکروویو زانوسی خود را به تعویق بندازید و مشکل را حل کنید.
نکات مهمی قبل از عیب یابی مایکروویو وجود دارد که باید آنها را رعایت نمایید. حتما از خالی شدن خازن اطمینان پیدا کنید تا ولتاژی داخل آن ذخیره نشده باشد و خطری شما را تهدید نکند . جهت تخلیه خازن شما میتوانید از یک مقاومت سیمی استفاده کنید.

گرم نشدن غذا در مایکروویو زانوسی :
ابتدا قطع کننده های گرمای داخل فر و مگنترون را بررسی کنید . قطع کننده های گرما شبیه به یک قطعه دیسکی است که توسط یک سیم به فر یا مگنترون متصل شده است . سیم را جدا کرده و ولت اهم متر را روی آر ایکس 1 (Rx1) تنظیم کنید. در مرحله بعد باید پایانه ها مورد بررسی قرار بگیرند اگر عدد آنها چیزی جزء 0 بود باید تعویض شوند . هر 2 قطعه قطع کننده گرما را بررسی کنید اگر مشکلی نداشتند باید به بررسی خازن و دیود بپردازید . همچنین امکان دارد مشکل به خاطر مگنترون یا مبدل باشد ولی این مورد باید توسط یک شخص متخصص که حرفه آن تعمیر مایکروویو زانوسی است، بررسی شود. همچنین برد الکترونیکی و ترانس های ولتاژ را بررسی نمایید.

نچرخیدن ظرف داخل مایکروویو زانوسی :
اگر ظرف داخل دستگاه نمیچرخد مشکل ساده است و باید موتور گردان را بررسی کنید تا در صورت نیاز اقدام به تعویض آن کنید .

کار نکردن گریل مایکروویو زانوسی :
درصورتی که گریل دستگاه کار نمیکند مشکل تنها میتواند از المنت ، ترموستات و برد الکترونیکی باشد که باید مورد بررسی قرار بگیرند.

جرقه زدن مایکروویو  زانوسی :
جهت عیب یابی این موضوع سر لامپ مگنتران را بررسی کنید اگر دهنه گشاد شده باشد یا سیاه باید تعویض شود ، در مرحله بعد باید لامپ مگنتران را بررسی کنید در صورت مشکل باید تعویض شود اگر مشکل از این موارد نبود حتما بررسی کنید که ورق میکا یا همان ورق نسوز دچار خرابی نشده باشد در صورتی که خارج از این موارد بوی شما از یک ظرف فلزی داخل دستگاه استفاده میکنید که همین امر باعث جرقه زدن داخل دستگاه می شود.

درصورتی که مشکلات برای مایکروویو زانوسی شما پیش آمده و نتوانستید مشکل را شناسایی کنید شما باید اقدام به تعمیر مایکروویو زانوسی خود نمایید.

عیب یابی ماشین لباسشویی زانوسی :

در ادامه عیب یابی ماشین لباسشویی زانوسی را برای شما شرح خواهیم داد ، در صورتی که نیاز به رفع عیب یا تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی خود داشته باشید با مطالعه این تعمطلب میتوانید مشکل پیش آمده را تاحد زیادی رفع نمایید.

خوب شسته نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی زانوسی :
این مشکل به خاطر عدم آبگیری صحیح دستگاه میتواند باشد و علت عد آبگیری میتواند شیربرقی یا هیدروستات دستگاه باشد، همچنین از پودر مناسب برای شستشو استفاده کنید و بررسی کنید که المنت دستگاه رسوب نگرفته باشد. در صورتی که المنت رسوب بگیرد آب به حد حساب گرم نشده و به درستی شسته نخواهد شد.

آب کش دیگ ماشین لباسشویی زانوسی نمیچرخد:
درصورتی که با این مشکل مواجه شدید خودتان کاری انجام ندهید و با یک نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی تماس بگیرید تا به بررسی تسمه ، کاسه نمد ، بلبرینگ ، دینام ، دیگ یا موتور بپردازد و مشکل را رفع نماید.

عدم تخلیه آب در ماشین لباسشویی زانوسی :
جهت عیب یابی این مسئله موارد زیر را بررسی کنید ، فیلتر پمپ یا شیلنگ تا مسدود نشده باشد . فیلتر پمپ کف دستگاه قرار گرفته و باید فیلتر را خلاق جهت عربه های ساعت باز کنید و آنرا بشورید. همچنین امکان دارد که پروانه پمپ به خاطر پیچیدن نخ و کرک گیر کرده باشد. در مرحله بعد شیلنگ خروجی آب را بررسی کتنید تا دچار گرفتگی نشده باشد ، زمانی که آب به وسیله شیلنگ خروجی تخلیه وارد فاضلاب می شود امکان دارد که گرفتگی به وجود بیاید . همچنین امکان دارد که الکتروپمپ خراب شده باشد یا خود پمپ خلیه خراب شده باشد که در این صورت نیاز به تعمیر یا تعویض خواهد داشت.

عیب یابی یخچال ساید بای ساید زانوسی :

عیب یابی یخچال ساید بای ساید زانوسی میتواند کمک شایانی به شما عزیزان جهت رفع مشکل یا حتی تعمیر یخچال ساید بای ساید زانوسی کند . با ما همراه باشید تا عیب یابی یک سری موارد و مشکلات شایع را به خوبی یاد بگیرید و مشکل را حل نمایید.

خنک نکردن یخچال ساید بای ساید زانوسی :
زمانی که دستگاه به درستی خنک نمیکند میتواند مشکل به خاطر ترموسات، شارژ و گاز ، کمپرسور ، لاستیک درب یا خرابی فن باشد .

عدم تولید یخ توسط یخچال ساید بای ساید زانوسی:
درصورتی که دستگاه شما یخ نمی ساز تنها میتواند مشکل پیش  آمده 3 مورد باشد . مورد اول اینکه شما دستگاه را تنظیم کردید که دستگاه یخ تولید نکند ، مورد دوم اینکه موتور یخساز دچار مشکل شده باشد و مورد آخر اینکه شیربرقی دچار مشکل شده باشد که برای شناسایی آن باید بررسی کنید که آیا آب وارد بخش یخساز میشود یا خیر !

خارج نشدن آب از آبریز یخچال ساید بای ساید زانوسی :
در صورتی که هیچ آبی از آبریز خارج نمیشود امکان دارد که مشکل پیش آمده به خاطر یکی از موارد زیزر باشد . شیر برقی دستگاه سوخته باشد . پدال آب سرد کن دچار مشکل شده باشد . شیلنگ های داخل دستگاه دچار پارکی شده باشند.

فریزر ساید بای ساید زانوسی به خوبی منجمد نمی کند :
مواردی که باعث میشود چنین مشکلی به وجود بیاید موارد زیر است.

  • ترموستات یا سنسور دچار مشکل شده باشند
  • موعد شارژ گاز دستگاه رسیده باشد
  • کمپرسور دچار مشکل شده باشد
  • لاستیک درب همانند سابق نباشد
  • فن دستگاه خراب شده باشد
  • یفراست به درستی عمل نمیکند

امیدواریم که این توانسته باشیم کمکی به شما کرده باشیم و مشکلی را برای شما رفع کرده باشیم . در صورتی که نیازه به مشاوره یا تعمیر لوازم خانگی خود داشتید میتوانید روی مجموعه کارسان سرویس حساب نمایید.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.